Jump to content

Jenova

Veteran
  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Jenova

  • Rank
    level [5]
  • Birthday 02/19/1991

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/14660-developer-update-5/ Jeden Developer w wielu osobach. Póki co nie chcemy mówić o postępach. http://tbc.atlantiss.eu/index.php
  2. Dla ludzi zainteresowanych: https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/13877-developer-update-3/ https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/14270-developer-update-4/ https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/14425-magic-things/
  3. Niektórzy to i narzekają jak w totolotka wygrają, bo trzeba podatek zapłacić. Event PvE jak i Turniej PvP były organizowane z okazji naszych 5 urodzin, gracze się pobawili, dostali nagrody a Event się kończy za tydzień i nawet nie będziesz wiedział ze jakiś Event w ogóle był. Content 4.3 jest własnie pisany, wystarczy poszukać, jest z 10 tematów o tym. A Tauri nikogo nie obchodzi, chcesz to im załóż temat a nie spamuj tutaj.
  4. http://atlantiss.eu/news/view/205 https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/13115-developer-update-1/ https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/13291-developer-update-2/ https://community.atlantiss.eu/index.php?/topic/13114-sneak-peeks-43-content/ http://atlantiss.eu/changelog
  5. Póki co nie myśle o grafice, bo sam nie umiem robić grafik, ale może później się znajdzie ktoś kto w wolnym czasie zrobi coś, ale tak jak już będę chciał grafiki to takie kreskówkowe jak w pokemonach. Poradnik mogę zrobić o tym jak zacząć, w czym, jakie są podstawowe fukcje, tylko prawda jest taka że mogę tylko podstawy dać, reszta to jest research i ciężka praca (jak przy każdym języku programowania).
  6. Witam Wszystkich. Jestem Jenova, pewnie niektórzy mnie kojarzą jako Deva różnych serwerów WoWa, jednak na codzień pracuje i zarabiam jako Dev Androida. Ostatnio zacząłem pisać własną grę i potrzebuje Waszej pomocy. Chciałbym abyście podali jakieś pomysły, co byście chcieli zobaczyć w mojej grze, jak chcecie żeby się rozwinęła etc. Krótko o grze: Nazwa robocza gry to "Monster Nations". W grze wcielamy się w postać trenera potworów któy należy do jednej z 4 nacji - Fire, Water, Air, Earth - dla każdej nacji będzie inna historia, inne specjalizacje, inne potwory. Fire - agresywne potwory, może smoki, duży DMG, mało obrony, Earth - kamienne golemy, potężne potwory, duży defense i power, mał speed etc. Jakby wyglądała gra: Odpalamy pierwszy raz, poznajemy nacje, wybieramy Naszą płeć, nick, nacje do której chcemy należeć, 1 z 2 potworów na start. W tym momencie trafiamy do Main Menu gdzie większość opcji jest. Menu: 1. Farma - tu rozdajemy training points i rozwijamy potwora tak jak chcemy. Chcesz mieć szybkiego golema? No to używaj training pointy na trening prędkości, oczywiście wilk który ćwiczy prędkość ma lepsze wyniki od Ciebie, ale i tak stajesz się szybki jak na golema. 2. Zarządzanie potworami - tu mamy swoje potwory, z Nim wybieramy 3 które chcemy mieć, ustalamy jakie spelle mają mieć. Potwór uczy się spelli i one trafiają do spellbooka, z spellbooka wybieramy 4, między misjami/walkami możemy zmieniać spelle jak chcemy. 3. Mapa - tutaj widzimy mape świata z góry, z miejscami do których możemy iść, z miejscami gdzie mamy questy, dungeony. 4. Areny - tutaj wchodzimy jeżeli chcemy pokazać że jesteśmy najlepsi, głównie walki, coraz trudniejsze, areny podzielone są na ligi, wygramy 10 walk w lidze begginer awansujemy wyżej i dostajemy nagrodę za awans i tak dalej. Walka oczywiście z NPCami. 5. Mapa wojenna - z czasem jak będziemy robić questy dojdzie w końcu do walki między nacjami, w tym ekranie będzie podział mapy na nacje, możemy podbijać tereny, jak się uda to mamy nowy teren odblokowany na mapie i tam nowe questy, dungeony. Nie mam bladego pojęcia jak rozwinąc wątek wojenny, kto wygrywa kto przegrywa, myślałem nad mega trudną misją w której gracz może użyć nie 3 a 10 potworów i jak przejdzie to podbija teren. Statystyki: 1. POWER - zwiększa DMG 2. AGILITY - zwiększa celność/dodge 3. DEFENSE - zmniejsza otrzymywane obrażenia 4. SPEED - częsciej atakujemy 5. HP System walki: Rozmyślałem nad walkami podobnymi do pokemon z tą różnicą że kierujemy na raz 3 potworami, przeciwnik też ma max 3 potwory, nie atakujemy jeden po drugim tylko np potwór z 1000 speed zaatakuje 10 razy pod rzad zanim zaatakuje potwór z 100 speed. Do tego dochodzą skille AoE, combosy etc. Grafika/Sterowanie: Podobna jak w pokemonach, widok z góry, 2D, chodzimy po mapce/dungeonie i robimy co tam trzeba. Online: Rozmyślałem nad możliwością gry online, że można na arenach walczyć z innymi osobami, albo wojny były prowadzone gracze vs gracze kto obroni czy podbije, ale nie wiem czy to się nadaje, może kiedyś dodam możliwość sprawdzenia bądź zapisania się na areny online (oczywiście wciąż z podziałem na ligi). Po co to wszystko: Pracuje jako Dev Androida i jest to dla mnie forma nauki i zarazem dobra zabawa. Jak uda się coś ciekawego zrobić to projekt albo wrzucę na android market, albo wrzuce na jakieś repozytorium otwarte aby ktoś dalej prowadził ten projekt, albo uczył z niego. Osoby bardziej zainteresowane i osoby które mają pomysły na spell, mechaniki, combosy, ogólnie system walki bo głownie tym się teraz zajmuje proszone są o PW. Dziękuje za uwagę i proszę komentować co o tym myślicie (spokojnie nawet jak uważacie że to do dupy pomysł to rozumiem, każdy ma swoje zdanie, każdy lubi co innego).
  7. Jeszcze raz powtórzę, tematy nie są zamykane od razu, wpierw czyścimy, warnujemy, banujemy, ale jak 2/3 tematu to kłótnie i wyzywanie się kto jest lepszy to taki temat nie ma sensu. Kto chciał napisać coś sensownego napisał to na pierwszych 3 stronach reszta to spam i temat można zamknąć. Wystarczy przeczytać temat i przeczytać komentarze graczy i moderatorów na forum, każdy uważa (nawet gracze) że temat stał się "bezsensowną kłótnią i gównianą burzą". Takiego tematu nie ma sensu dalej prowadzić. Jakiś porządek musi być. Sprawa została wyjaśniona i nie mam zamiaru dalej pisać na ten temat. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania jeszcze to możecie pytać tutaj, na privie, bądź na forum Atlantissa, bądź na priva na Atlantissie. Pozdrawiam. PS - online zawsze skacze czy to w górę czy to w dół. Wprowadzimy all Raidy HC i znów online wzrośnie, a potem zacznie spadać, wprowadzimy 4.3.4 i znów wzrośnie po czym znów zacznie spadać, włączymy transfery i znów wzrośnie po czym zacznie spadać. Zawsze są lepsze i gorsze czasy, zawsze jest ta "rotacja" graczy i trzeba się do tego przyzwyczaić.
  8. Tematy są zamykane, bo gracze nie potrafią ze sobą rozmawiać. Każda złożona propozycja kończy się walką między graczami i w temacie gdzie mamy 8 stron już w sumie 3 są nie na temat a ilość usuniętych postów z danego tematu dałaby w sumie już 15 stron nie na temat. Wolimy takie tematy zamykać, bo jak ktoś chciał dodać coś od siebie to miał na to czas, a forum Atlantiss nie jest miejscem do prowadzenia "wojenek" między gildiami i do walki o to kto jest "gladem PvP" a kto nie. Na serwerze nie ma komuny, po prostu wiele osób nie umie się zachować, tak więc dajemy zawsze szanse wpierw moderując temat, warnując a na koniec zamykamy. Za sam temat o PvP dwie osoby dostały bana na forum a wiele innych warny, bo po prostu nie potrafią się nie kłócić i nie wyzywać. Chcecie prowadzić wojenki i kłócić się? No to niestety Nasze forum nie jest od tego i jak chcecie to możecie sobie założyć specjalne forum do tego. Sami gracze w temacie o który Ci zapewnie chodzi piszą: Keeisim: Standardowo ten temat jak i wiele innych z normalnej dyskusji wkroczył na bezsensowną kłótnię i gównianą burzę. GJ Hayden: Jak każdy temat o pvp :D Mam nadzieję, że wszystkim wytłumaczyłem na czym polega wspomniana wyżej "Komuna". A teraz prosto z mostu - nauczycie się zachowywać poprawnie i nie kłócić to tematy nie będą zamykane, takie to proste. PS - Zazwyczaj decyzje o zamknięciu tematu podejmuje więcej niż 1 osoba, a czasami są to sami Admini, tak więc nikt nie będzie i nie powinien być "wywalony na zbity pysk".
  9. Zasady transferów - http://atlantiss.eu/pages/13
  10. W związku z wciąż pogłębiającą się przepaścią w ilości graczy pomiędzy Przymierzem a Hordą postanowiliśmy wprowadzić pewne czasowe zmiany. "Miesiąc balansu frakcji" będzie trwał od 14.03.2014 do 14.04.2014. W tym okresie wprowadzimy następujące zmiany: 1. Gracze z innych serwerów (bez znaczenia w jakiej frakcji grali) będą mogli zasilić szeregi Hordy poprzez system transferów 2. Będzie możliwość skorzystania z opcji refrakcji której cena zostanie obniżona o 75% 3. Zostanie zablokowana możliwość zmiany frakcji z Hordy na Przymierze
  11. Witam Wszystkich. Przybyłem tutaj wyjaśnić kilka niejasności. Ostatni ban który dałem był dla pana Krakersa 16 lutego za tekst na worldzie "BUGATLANTISS! TU NIE MOŻNA MIEĆ INNEGO ZDANIA OD ADMINÓW" - napisałem to capsem, bo tak napisał to wyżej wymieniony Pan. Ban okresowy, nie perm. Przedostatni mój ban był dla pana Sergiuszj 7 września za Multibox w PvP i farmienie honoru na swoich postaciach Ally/Horde. Od 7 września do 16 lutego nikt nie dostał ode mnie bana, także proszę nie wmawiać mi i innym że dochodzi do sytuacji w której "uciszam" graczy którzy mnie/nas krytykują. Co do mojego grożenia banami za krytykę - jedyna "groźba" jako ode mnie wyszła i wychodzi to wiadomość do graczy "Przypominam że za oskarżanie kogokolwiek z Teamu bez dowodów grozi ban." Oczywiście nikt nie pokaże żadnych dowodów, bo do takich sytuacji jak opisało kilku osób wyżej nie dochodzi i nie dochodziło. Twierdzenie również że się obrażam i nie naprawiam też jest nie na miejscu, bo od kiedy istnieje serwer miałem aż 1 przerwę miesięczna od serwera, a to że zamykam/czyszczę tematy gdzie ludzie nie potrafią normalnie się dogadać tylko kłócą się i atakują to chyba rzecz normalna. To, że czasami mam "wybuchy" to też rzecz normalna, bo w końcu jestem człowiekiem i każdy by w końcu nie wytrzymał jakby czytał tyle głupot na swój temat (kilka postów z tego tematu też się zalicza do głupot na mój temat). Pełna lista banów znajduje się na tej oto stronie - http://atlantiss.pl/bans . Kto nie wierzy ten może sam sprawdzić za co rozdawane są bany i przez kogo. Nie wiem gdzie ktoś widzi bany za krytykę, komunę i ogólnie moje banowanie. W całej historii serwery rozdałem może w sumie 10 banów. Hejtowanie ToDa - dawno temu był taki okres kiedy to ToD hejtował Nas a ja ich. Były to czasy jeszcze BW&R, później dałem sobie spokój. Dodatkowo to ja walczyłem o dodanie do regulaminu punktu iż zabraniamy hejtowania innych serwerów i graczy z innych serwerów, tak więc ludzie się zmieniają. Pozdrawiam wszystkich i proszę jak już tak bardzo chcecie mnie oskarżać o faworyzacje, czy banowanie za krytykę, czy grożenie graczom to pokażcie na to jakieś dowody, bo tak to zaraz dojdzie dla walki i nigdy nie dojdziemy do tego kto ma rację.
  12. Byłem tam graczem zanim jeszcze nazywał się Mystery Projekt, potem nastąpił rozpad i Devi stworzyli drugi serwer o nazwie Gamer-District i tam all gracze zaczęli grać. Grało się bardzo przyjemnie, zostałem tam też Devem. Moja przygoda z tym serwerem skończyła się jak Durden (tak bodajże nazywał się Admin) postanowił zrobić wipe, bo ludzie przestali kupywać itemy za kase (typu Shadowmourne). Graczom wkręcił że dostał maila od Blizzarda i usunęli mu wszystko (kto normalny nie robi kopii zapasoej serwera gdzie gra 3k+ ludzi). Po tym wkręcie odechciało mi się tam Devować i grać. Jak Durden dalej jest Adminem i dalej można kupywać shadowmourne za kasę to zapewne za rok znów będzie wipe jak ludzie przestaną kupywać itemy.
  13. Oto kilka filmików od Naszych graczy. Miłego oglądanie. Theralion&Valiona Heroic 10 man - http://www.youtube.com/watch?v=eCYp7Pd7N8A Ascendant Council Normal 10 man - http://www.youtube.com/watch?v=YZsGxPPvcls Chogall Normal 10 man - http://www.youtube.com/watch?v=1YXqCc1iY9o http://www.atlantiss.pl/ - zapraszamy.
  14. Kilka informacji: 1. Udało się Nam uruchomić SoTe, już od 2-3 dni gracze mogą cieszyć się tym BG. 2. Wieczorami mamy już 800+ online, dzisiejszy rekord i ogólny rekord serwera wynosi 840 graczy (mogło być więcej, niestety to jest największy wynik jaki mi udało się zobaczyć). 3. Już niedługo pierwsze bossy raidowe w wersji HC. 4. Balans Ally - Horde poprawia się, różnica zwykle nie przekracza 50 graczy. 5. Poprawiliśmy kilka crashy/freezów więc serwer będzie stawał się coraz bardziej stabilny. 6. Mimo iż online rośnie diff po ostatnich poprawkach utrzymuje się w granicach 50 - 150. Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej gry.
  15. Ogólnie jest kila skryptów / mechanik nieoptymalnych i dopóki nikt nie bije danego moba, albo nie jest w jego pobliżu nie ma laga. Ogólnie mamy performance logi gdzie mamy napisane w ile sekund/milisekund wykonuje się dany skrypt i niedługo zaczniemy przeglądać te logi poprawiać to co zajmuje więcej niż powiedzmy 0.1 sekundy na wykonanie. Niestety wpierw trzeba takie logi włączyć, pozwolić graczom grać żeby wygenerowały się te logi, potem przeglądnąć ileś tam mega/giga tekstu a na koniec poprawić. Optymalizacja wymaga trochę czasu, więc prosimy o cierpliwość. Już pojawiły się pierwsze poprawki optymalizujące kod, diff jest stabilniejszy niż był, ale wciąż będziemy nad tym pracować. Dodatkowo został napisany system który powinien zapobiec jakimkolwiek cofkom z powodu crashy. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.