Jump to content

czarny1916

Veteran
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About czarny1916

  • Rank
    level [2]
  • Birthday 09/15/1988
  1. to poszaleli jako że długa przerwę miałem od wotka ktoś się orientuje gdzie teraz najwieksza Polska społeczność gra na wotku ?
  2. server robi ogromne wrażenie momentami czułem się prawie (zaznaczam że prawie ) jak n globie. Widać profesjonalizm ekipy prowadzącej i dbałość o szczegóły. Jeśli komuś się znudził wotk i szuka czegos innego jak najbardziej polecam węgierskie pandy
  3. teraz coś ma ruszyć z okazji rocznicy założenia serwera więcej nabazgrolone w najnowszym newsie na ich stronie
  4. dobry server dobra gra tylko sie bawić i skakac i zabijac smoki
  5. czarny1916

    Sunwell.pl

    styl pisania newsu bardzo podobny do xinefa dziwny zbieg okolicznosci ymwhisle
  6. czarny1916

    Sunwell.pl

    byl sunwell tony hejtu jaki on be jaka administracja dupa ze tego nie zrobili tamtego nie zrobili jak trzeba im bylo pomoc to pomagala garstka( chocby sprawa nagrywania filmikow ) a reszta wyjebka a teraz nie ma sunwella i wszedzie tylko sie slyszy sunwell wroc
  7. tylko problem ze nie grała wiekszosc na globie nie byla kasa a kisznik jakim obecnie jest globalny wow
  8. z jakim sezonem bedziecie startowac tylko nie piszcie ze od razu icc albo toc bo moim zdaniem mimo ze to high raidy i sezny pvp powinny byc otwierane po kolei nie wiem co miesiac (3 tygodnie )jeden bo od razu icc klepac troche nudnawo bedzie
  9. czarny1916

    SUNWELL R.I.P

    Radeg a moze Ty cos napiszesz o zaistnialej sytuacji czy tez nic nie wiesz?
  10. czarny1916

    SUNWELL R.I.P

    na moltenie tez nie bylo takiej możliwości ^^ a co sie stało każdy wie, pozatym otwierają sie na rynek europejski i nagle ni z dupy ni z pietruchy zostawiają projekt po tylu latach
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.