Jump to content
Sign in to follow this  
bryndal

Moderator Shoutbox'a

Bryndal na moderatora Sb!  

18 members have voted

1. 1. Widzisz mnie na stanowisku moderatora shoutbox'a?

Recommended Posts

1. Moderator Shoutbox'a

2. Jestem już wieloletnim użytkownikiem "darkwizard" myślę, że większość osób mnie kojarzy więc nie muszę się rozwodzić nad moją osobą natomiast dla tych, którzy nie mieli mnie jeszcze poznać jak i dla nowych użytkowników pokrótce opowiem o sobie.Jestem obecnie studentem prawa, pracuje i uczę się w stolicy(Warszawa jakby ktoś nie wiedział).Oczywiście moim hobby są gry wszelkiej maści, aktualnie najwięcej czasu spędzam przy docie 2, która jest dla mnie skutecznym sposobem na oderwanie się od codzienności.Swego czasu byłem członkiem team'u i grałem pod szyldem "Aspera gaming", aktualnie gram dla zwykłej przyjemności.

3.Kandyduje ponieważ uważam, że moderator sb jest niezbędny przy dalszym rozwoju forum a obecnie takiego brakuje.Zdaje się, że Isten pełni taką funkcję, niestety rzadko bywa na forum.

4.Potrafię zapanować nad ludźmi jakkolwiek to nie brzmi a w dodatku dużo czasu siedzę na tym shoutbox'ie i widzę co się dzieje.

5.Przede wszystkim wam pomóc, chciałbym aby to forum wróciło do dawnej świetności a na to potrzeba pracy i ludzi.

Rowniez jestem za. Mysle ze doprowadzi porzadku na shoutboxie i bedzie mozna normalnie rozmawiac, bo ostatnio sie namnozylo strasznie duzo tych trolli i pozwalaja sobie na za duzo. Trzeba cos z tym zrobic.

Nie znam zbyt dobrze Bryndala, jednakże jak widzę jakie idiotyzmy pisze Irmuś na SB to jestem gotowa zagłosować na każdego kto zamknie mu tą jadaczkę raz na dobre.

Nie rozśmieszaj mnie nawet xD.

Jestem za. Bryndal był wcześniej tu modem, ma wieloletnie doświadczenie z nami (użytkownikami). Jest sprawidliwy, nie osądza pochopnie i jest kulturalny. Nie widzę sprzeciwów z mojej strony :3