Jump to content

HolyMaster

Veteran
  • Content count

    453
  • Joined

  • Last visited

About HolyMaster

  • Rank
    level [5]
  • Birthday 05/04/1996

Recent Profile Visitors

592 profile views
  1. Ok, po prostu ciekawiło mnie czy pula graczy jest wystarczająco duża, czy serwery podzieliły się online między siebie, dzięki.
  2. Ok, a ktoś się orientuje jak wyglądało porównanie online w niedziele pomiędzy ats a sunwellem?
  3. Jak tam sie sytuacja przedstawia? Serwer unormował się pod względem stabilności i online?
  4. 16:41 to dalej 16, a nie 18-19, o to mi chodzi. Nie wiem po co ciągniesz tą dyskusje, Twoja wypowiedź była bez sensu. Vergu napisał stan online na godzine powiedzmy około 16:30, Ty na powiedzmy około 18:30. Swoje liczby uznajesz za prawidłowe, a jego nie, dlaczego? Teoretycznie oba stany online są ok, chyba że ktoś z Was kłamie. Już bardziej bronie wypowiedzi Vergu aniżeli atakuje Ciebie. Zgadza się, niedziela jest najlepszym dniem do takich porównań.
  5. Przypuszczam, że na Atlantissie gra więcej obcokrajowców. Poza tym na ten moment ciężko oceniać, który serwer jest lepszy i przyjemniej się na nim gra, chociaż musi to być Atlantiss z racji na przygotowania realmu, które trwały dobre parę lat. Zobaczymy jak sytuacja będzie przedstawiała się w niedziele w godzinach szczytu. Ciekawe, czy widoczny będzie duży spadek online na Sunwellu.
  6. @vergu Napisał, jaki online był wczoraj o 16, a Ty piszesz jaki był wczoraj 18-19 i w niedziele; co ma tutaj do rzeczy podawanie prawidłowych liczb skoro porównujesz inne godziny, a nawet dni?
  7. @Brave Zawsze taka perspektywa mnie ciekawiła, ale dochodze do wniosku, że w dłuższej perspektywie to się nie sprawdzi. Wiadomo, współprace dwóch większych serwerów lub kilku mniejszych mogą mieć miejsce. Jednak dopóki pula graczy jest stosunkowo spora, to pieniążki dalej będą w stanie poróżnić administracje serwerów, zawsze znajdzie się ktoś, komu będzie mało i będzie chciał pieniążki przede wszystkim dla siebie.
  8. Konkurencja jest niezbędna na scenie prywatnych serwerów, dlatego też trzymam mocno kciuki za serwer.
  9. Jak tam serwer funkcjonuje? Serwerem interesują się jeszcze osoby bardziej doświadczone (np. Wolf)? Czy to tylko pozory i wszyscy pracują w ciszy nad tbc/mopem, bo któreś z tych było w planach z tego co pamiętam.
  10. To w takim razie nie grzeszysz inteligencją i nie masz pojęcia o prywatnych serwerach. Idąc twym tokiem rozumowania, to jak nowe serwery zdobywają online? Jakim cudem sunwell posiadał taki online na starcie? Jakim cudem zrobił to samo hellground? Jakim cudem zrobiły to setki innych serwerów? Ludzie potrafili latami czekać na corecraft i to nie były z pewnością pojedyncze jednostki. Ludzi podnieca wizja gry na nowym serwerze, rozpoczęcie wszystkiego od nowa, rywalizacja itp, nie ma sensu się nad tym rozpisywać, bo za dużo tego. I z drugiej strony ludzie stosunkowo szybko kończą grę, bo tak na prawdę to ich nudzi, przynajmniej Polaków. Można było to zauważyć na todzie i widać to na sunwellu, ludzie chcą jak najszybciej ulduaru, a ten raid ich przerasta i bardzo dużo osób odpada. Dodatkowo, ilość serwerów wotlk z porządnym online nie jest duża. Zaplecze graczy jest spore i z pewnością jest miejsce dla projektu, który mógłby zaproponować trochę inne rozwiązania. I oczywiście nie uważam, że serwer takowe będzie miał; szanse na to są takie same jak na to, że serwer w ogóle nie wystartuje.
  11. Na ten moment wszystko wygląda bardzo fajnie, kontakt z kolegą jest, odpowiada na pytania i to w miarę wyczerpująco. Wizja takiego 'profesjonalnego' serwera jest dosyć intrygująca i myślę, że jeżeli wszystkie osoby odpowiedzialne za reklamę będą tak samo wykonywać swoją pracę, to serwer muszę zrobić trochę szumu. Oczywiście nie ma co się nakręcać, po prostu poczekajmy na jakieś konkrety, to chyba nic dziwnego, że reklamę zaczynają już teraz, niektóre serwery reklamowały się nie znając daty startu przez parę lat Może radeg będzie coś więcej wiedział? Toż to istny bóg sceny prywatnych serwerów.
  12. Ale Fafal ma racje, gra została w dużej mierze uproszczona pod względem czasu. Kiedyś musiałeś expić długo i mozolnie, zbierać długo eq, żeby w ogóle pojść na dungeon, wbijać repki i wiele innych rzeczy. Teraz droga do raidowania jest dosyć krótka, ale nie ma porównania mythic z raidami classic/tbc, na tych dodatkach bossy to były po prostu kukły. Na własnej skórze przekonałem się na wodzie, że gra healerem jest ciekawsza i trudniejsza. Trzeba myśleć i rozsądnie dysponować maną. Nie wiem jak wygląda sprawa u dpsów/tanków, ale fakt, że bossy są dużo bardziej mobilne sprawia, że styl gry dpsem (casterem) zmienia się.
  13. Ludzie, Ci co grali i tak dalej będą grać, może jacyś lepsi gracze zza granicy zrezygnują. Realm Hellgrounda jest młody i jest najatrakcyjniejszą opcją dla graczy zainteresowanych TBC. Vergu, cóż, wymagania są i tego się nie zmieni. Szczególnie na scenie classic/tbc, bo to w dużej mierze wina serwerów - teraz popularne jest bycie pro, z jak najlepiej działającymi skryptami (niektórzy piszą, że mają lepsze niż na globie za czasów tbc). Dodatkowo na scenie tych dodatków ostatnimi czasy jest bardzo dużo dram i innych, dziwnych akcji. To tylko potęguje wymagania.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.