Jump to content

Cezaaryn

Members
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Cezaaryn last won the day on January 1

Cezaaryn had the most liked content!

About Cezaaryn

  • Rank
    level [2]

Recent Profile Visitors

141 profile views
  1. grałem na obecnym moltenie i nie polecam, o ile online jest bardzo wysoki, pve i pvp aktywne w każdych godzinach to spotykanie graczy ubranych w zielone eq + shadowmourne czy bisowe trinkety kupione za $$ odstrasza a na niemal każdym bg spotka się takie osoby czy osoby bez rankingu pvp lub z samiuśkiego dna rankingu biegające w naramach wrath. Na obecnym moltenie jak chcesz coś osiągnąć musisz wydać kasę inaczej w niedzielę nie zalogujesz sie na raid przez 1500-2000 osobową kolejkę. Jak kupię nowego lapka wracam na sanłela
  2. Pewnie za jakiś czas o ile nie już będzie lipa jak na Icecrownie czyli dozwolone multibox pvp, zakup za prawdziwe pieniądze bisów czy glevi z ilidana i takie sprawy
  3. Warmane a Zwłaszcza icecrown śmierdzi kupskiem i to takim solidnym. Czekanie w kolejkach lub kupno premium konta a jako wisienka na torcie wieczny progress Icc niekończąca się nuda kupowanie Shadowmourna i tak dalej pozdrawiam :)
  4. Jeśli chodzi o testowanie klas to bardziej polecam: http://slim-wow.webhop.biz/slimwow/ każdy ma tam GM więc można dodać sobie gear z Naxxa i odwiedzić te raidy mając xxxx życia ;)
  5. Raczej mało się znasz na strategii marketingowej a gdyby nie MrCure zdecydowanie mniej graczy pojawiłoby się na nowym Sunwellu, polecam Ci winged poczytać dokładnie czym MrCure zajmuje się chociażby na forum Sunwella to zrozumiesz. Na sunka wróciłaby głównie część starszych graczy tego projektu a tak to dodatkowo na forum i stronę odwiedzają osoby które z wowem lub wotlkiem nie miały doczynienia :)
  6. Ja tam Andeerie miło wspominam z czasów TBC więc hejty precz proszę :D ale mimo wszystko High Rate to nie dla mnie i High Rate kojarzy mi się z dziećmi grającymi w Metina lub Tibie na prywatnych serwerach
  7. Wizualnie WoW się poprawiał z każdym dodatkiem ale w tym samym czasie jego Lore gdzieś gubiło się i nie było znajome sporej części graczy co dlaczego i skąd można było dowiedzieć się w trakcie a lore TBC czy Wotlk było znane graczom Warcrafta 3 i dawnej DoTy. Po Wotlku nastąpiło stopniowe uproszczenie talentów, wybranie mniejszej ilości opcji tak by gracz nie mógł się pomylić aż doszło do momentu gdzie talenty zmieniły się w kilka opcji kliknięcia odpowiednich umiejętności czy efektów i na tym gra straciła wiele. Ci którzy pierwszy raz expili na x1 mogą potwierdzić jaką radoche dawało zdobycie kolejnego talentu i możliwości przebudowania drzewka talentów jak tylko nam się podoba a takie upraszczanie talentów jak od cata w góre sprawiało wrażenie jakby gra zmieniła swoich odbiorców z zwykłych graczy na graczy upośledzonych. Różnego rodzaju powerboosty, instant 90 czy samo expienie które sprawiło że mniej jak w tydzień można było wbić max lvl.. nie wiem czy trzeba tu komentować po prostu gra stała się pod tym względem strasznie uproszczona O ile wizualnie nowe instancje mogą się wydawać ciekawsze o tyle taktykami wiele się nie zmieniły a na prawie każdej nowszej inście między innymi z legionu pojawia się taki sam schemat czyli bardzo silne AoE które trzeba wystać lub uniknąć. Wygląd nowych setów od cata w górę moim zdaniem stał się beznadziejny między innymi dlatego zastosowano opcję transmogów ponieważ coraz to nowsze itemy wypadające z raidów czy heroicznych instancji stały się ohydne z wyglądu a na takim Wotlk każdy set prócz T9 jest unikalny i nie ma tam jakichś milionów kolców czy rogów hełmu na połowę wielkości postaci tak jak to ma miejsce na pandach i wyżej. Pewnie sporo dałoby się tu jeszcze wymieniać jak wow się zmieniał i dlaczego część graczy zniechęciła się a w moim odczuciu to tak jak nexos wspomniał gra umarła wraz z śmiercią Arthasa albo raczej pokonaniem Lich Kinga a to dlatego że kolejne dodatki wprowadzały lore które było mi kompletnie nie znane, uproszczone talenty, dziwne PvP gdzie można zostać One-Shotowanym przez Death Knighta Blood albo PvE gdzie gracze chcą kicknąć tanka bo robi za słaby DPS czy latanie po Azeroth które sprawiło że zwykłymi mountami można było od tamtego czasu się wypchać. Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję do zobaczenia na Sunwellu : )
  8. Szkoda kasy na ten realm poza tym jest tam content Icc/Wrathful więc jaki jest sens grać na samej końcówce Wotlka. Poleciłbym czekać na sunwell tam nie będzie trzeba płacić za normalną grę a przy okazji nie tak mało osób powinno być na serwerze, może nie 12k ale na realmie Icecrown też nie ma 12k online, jest może z 6k a reszta to fałszywe liczby dzięki którym Warmane zarabia i przyciąga więcej osób - można to zauważyć od przy DC serwera gdzie kiedy serwer jest off i nie można się zalogować to mimo to strona serwera pokazuje wysoki online np. jeśli na serwerze jest w danym momencie 6k online to przy offline serwera pokazuje około 3k online - łatwa matematyka i widać jak oszukują ludzi.
  9. Przeprosił i jest okej, nie ma sensu rozgrzebywać tego co było tylko skupić się na nowym projekcie :)
  10. Nie każdemu podoba się obecny content taki jak draenor (garnizony, walki petów i tak dalej) czy Legion dlatego powstają privy bo ludzie mogą grać na niższych dodatkach. Privy nie istnieją tylko dlatego że biedne leniwe buły nie chcą płacić za grę ale istnieją też dlatego że dla wielu graczy wow skończył się na jakimś contencie - vanilla ostatnio bardzo populara się stała co widac było po serwerze Nostalrius, tbc również ma swój klimat a wotlk od zawsze na topie : )
  11. gra ktoś po stronie hordy na Kronos 2? Samemu jakoś tak nudno
  12. Na moje oko to: -brak współpracy z zagranicznymi graczami przez prowadzenie forum oraz głównego czatu w większej części w języku Polskim. -zbyt uproszczone raidy Naxxramas, Eye of Eternity, Obsidian Sanctum, Valout of Archavon pierwszy boss. Raidy nie były jakoś specjalnie upraszczane ale niewspółgrały z mechaniką patcha 3.3.5 przez co stały się banalnie proste (prócz bossa Glutha z NAXX który jako tako wymagał posiadania mózgu i odpowiednich klas/speców graczy) a bossy na nich padały nieraz w mniej niż minutę co sprawiło że nie czuć było smaku zwycięstwa a odwiedzanie tych raidów było zwykłym dogearowaniem się przed Ulduarem (sam miałem okazję być na początku realmu w gildii która w części pochodziła z sunwella i wielu jej członków nawet nie wiedziało co się dzieje na naxxie, nie znali taktyk mimo że te są na wowheadzie i innych stronach a po szybkim uproszczonym wytłumaczeniu ich przeze mnie bez większych problemów byliśmy w stanie ukończyć raid). -PvP praktycznie martwe - kilkanaście teamów arenowych z czego trafiało się po kilka razy na tą samą drużynę - może to wina dodatku, może tego że gracze ToD to w większości gracze PvE? nie znam odpowiedzi. -random dungeon finder i banalne bossy sprawiły że nie było szansy nie zrobić jakiejś instancji czy Heroika po prostu się tam pojawiało zabijało wszystko w mniej niż 30 minut bez większych problemów... - mam nadzieję że sunwell jakoś poprawi mechanikę bossów na RHC podkręci je czy cokolwiek by stanowiły wyzwanie a nie że każdy pada w mniej jak minutę. -toksyczne zachowanie byłych graczy sunwella którzy przyzwyczajeni do wygody i wysokich standardów siali zarazę na ToD. Każde niepowodzenie w czymkolwiek zwalali na skrypty, zamiast dziękować że mają gdzie grać namawiali innych graczy by wybrali się na atlantiss i warname lub po prostu pisali niemiłe rzeczy na temat serwera. -serwer był niedopracowany przez skoki diffu, skrypty gdzie u niektórych graczy boss z Eye of Eternity - Malygos nie przechodził do 3 fazy, kajtowanie Sarthrariona na Enrage, ogólnie byłoby co wymieniać. Tyle ode mnie
  13. Ale jedziecie po tym serverze jak to polaczki a później płaczecie że na waszych warmano-shitmanach jest mało Polaków. ToD w większości może i sam sobie jest winien przez różnego rodzaju bugi i laggi, tworzenie forum głównie pod graczy z polski ale server dobili głównie Ci gracze przez oczernianie serva (jak np robił to pan Radeg przez zamieszczanie filmików) lub braku współpracy z graczami z zagranicy tzn kanał world po Polsku a kanał Global przeznaczony dla wszystkich graczy pusty .Mam nadzieję że Sunek wystartuje, będzie na wysokim poziomie technicznym oraz że zarówno Administracja nie zrobi z tego serva piaskownicy dla samych graczy z polski jak i Ci gracze nie dojadą tego servera i los ToDa się nie powtórzy.
  14. Każdy raid tak jak ulduar od 5.6 k GearScore. Robienie bossów na pałę bez zapoznania się z taktyką. Progresowy serwer to będzie coś ponieważ każdy gracz chcący grać PvE albo sobie zrobi przerwę od serwera do wprowadzenia ToC albo przemęczy naxx i uldu. Od tego Icc można było zwariować co pug to gorszy. Ludzie mając 5 coś tysięcy GS nie zawsze byli w stanie zabić Deathbringera.. Rok od wprowadzenia go.: D
  15. Bardziej chodziło tu o to że sezon Wrathful trwał tam już wiele miesięcy tak że wielu graczy grających areny było w stanie zdobyć wszystko co możliwe do 1800 rata czasem trochę więcej czyli np 4 części setowe Wrathful, offsety, broń a następnie ciężko im było wybić się wyżej niż 1800 ponieważ od 1800 w górę zaczynało się dodgowanie i snajpowanie. Tak więc osoby te ubrane najlepiej jak mogą do 1800 usuwały swój team i tworzyły nowy a wtedy takie perełki można było znaleźć na najniższym racie. A Ty dajmy na to jesteś tam nowym graczem ubranym w Furious najlepiej jak możesz za honor i chcesz rozpocząć przygody z arenami.. Twoi przeciwnicy są znacznie lepiej ubrani, nie zawsze ustalona taktyka na nich podziała bo po prostu za słaby gear masz lub za słaby burst, cokolwiek. A jak jeszcze trafisz na humana posiadającego 2 trinkety PvE to pograne ; )
×