Jump to content
vergu

[2.4.3] Worldofcorecraft.com | Instant 58 & Blizzlike | Not released

Recommended Posts

.
.

c3kk.png

Projekt World of Corecraft został założony 13 marca 2012 przez dwóch Szwedzkich programistów, którzy poprzednio grywając na realm ScriptCraft postanowili stworzyć własny dopracowany do perfekcji server na wzór SC. Od początku zakładali oni stworzenie realmu który będzie wyzwaniem dla graczy, oferując Content TBC sprzed nerfu patcha 2.1 ( wyjście BT) będący zbliżony jakością do tego czego gracze mieli przyjemność zasmakować na retailu.



Server oferować będzie na patchu 2.4.3 i oferując dokładnie przepisany Outland w ręce graczy. Klucze na instancje heroic będzie dopiero można uzyskać po wbiciu reputacji Revered, Tokeny tierowe będą wypadać z bossów 25man po jednym zamiast trzech tak jak miało to miejsce przed patchem 2.1

Jeśli chodzi o leveling to autorzy planują stworzenie dla każdej rasy autorskiego chain Q którego przeciętnie jak zakładają ukończenie ma trwać około godziny. Nagrodą będzie 58 lvl umożliwiający przekroczenie Dark Portalu w Blasted Lands oraz startowego gearu.

Contentem startowym ma być T4 oraz wszystkie instancje 5man. Następne Raidy mają być dodawane stopniowo ( SSC i TK już dawno zostało ukończone). Prawdopodobnie będą wchodzić z nowymi sezonami PvP.

Shiro & Nim ostatnio oddali przebudowane na patch pre TBC Alterac Valley które ma mieć bardziej taktyczny charakter niż miało to miejsce na TBC ( zergowanie bossa).

Developerzy ostatnio wypowiadając się na blogu napisali, że coraz bliżej Beta Testów realmu, kwestia ich rozpoczęcia to zamknięcie 90% ( jak zapowiadali) spraw z tematu https://www.worldofcorecraft.com/content/better-estimation .

Więcej informacji nt. realmu - https://www.worldofcorecraft.com/information
WWW- https://www.worldofcorecraft.com
Kanał YT realmu - http://www.youtube.com/user/worldofcorecraft
Lista Gildii na realmie - https://www.worldofcorecraft.com/content/guild-list

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jest już w ogóle jakieś info na temat startu? Jeżeli wszystko będzie tak kolorowo jak to opisują to może bym wrócił do WoWa, tym bardziej do starego, dobrego TBC. :D

 

Ty zawsze tak mówisz,obiecujesz a potem nic z tego :( w sumie to też bym pograł XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śledzę progres ich prac co tydzień i od wakacji 2013 mocno slackuja, myślę ze jeszcze kilka miesięcy do beta testów. A premiera... to już zależy co Beta pokaże :P

 

Póki co zapraszam tutaj http://www.deadmines.pl

Naprawdę godny uwagi dobrze prosperujący serverek TBC. Co prawda świeży, ale IMO jest to jedyna godna uwagi alternatywa na tym dodatku do czasu startu CC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nim już rok temu pisał, że spodziewa się bety na Q1 2013, ale oby tym razem Bread się nie mylił. Ile można czekać na ten server ;s

 

Dobrze wiedzieć ze max 12mce jeszcze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nim już rok temu pisał, że spodziewa się bety na Q1 2013, ale oby tym razem Bread się nie mylił. Ile można czekać na ten server ;s

 

Dobrze wiedzieć ze max 12mce jeszcze :D

 

No to jest trochę śmieszne, że każą na siebie tyle czekać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu? Niech mają czasu tyle ile potrzebują. Już i tak dużo czasu każdy czeka więc niech lepiej zrobią jak bd mieli gotowe wszystko aby potem nie było jęków zawodu.

 

Rok w tą czy w tą.. co za różnica. Byleby działało tak jak na filmikach :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie jedynym co w ich ofercie przyciąga uwagę jest tak naprawdę pre-nerf content, na filmikach często pokazują rzeczy, które działają na gotowcach. Obejrzałem wszystkie filmiki i póki co nie przekonało mnie to do gry na x1. Gdybym miał grać na x1 to bym wolał odświeżyć swoje 2 letnie konta na HG, przynajmniej serwer ma populację. No ale może czymś zaskoczą jeszcze. Póki co jedyna mechanika, którą pokazali, która faktycznie coś reprezentuje to szarża warriora ze stunem w połowie drogi, reszta to podstawy, które się naprawia z poziomu DB, może poza ładnym chain pullem, zrobionym poprawnym skryptem, a nie jak na większości serwerów łączeniem NPC w grupy, ale to za mało na x1, jak wspomniałem :)

 

A pokazywanie, że się buffy niższych ranków zastępują tymi wyższych, to już naprawdę na 2014 rok trochę śmieszne. Może za czasów pierwszych mangosów robiło by wrażenie.

 

No i trochę jaja z przenoszeniem premiery o rok, trochę zniechęca, bo strach, że potem wszystko będą robić w takim tempie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW to co pokazali w tym najnowszym filmiku pokazałem również w jednym ze swoich filmików, tylko że raz przez sekundę, a nie 100x to samo (chodzenie NPC w instach po odpowiednich waypointach).

 

Na dziś podtrzymuję opinię, którą wyrobiłem sobie o tym projekcie dawno temu - jedyne, co go wyróżnia to pre-nerf content. Na pewno znajdzie się grupa hardcore'owców, którzy będą chcieli się z takim zmierzyć.

 

Ale to dlatego tak jest, że stawiają serwer na mangosie, co widać na filmikach w niektórych momentach ("Welcome to..." itd.), więc fakt - zaczynając od zupełnie najstarszego możliwego emulatora nic dziwnego, że muszą naprawiać takie pierdoły.

 

Zabawne natomiast jest to, że tego swojego starego mangosa nazywają "Generic Private Server", pokazując co naprawili w tymże emulatorze - to troszkę nadużycie, bo lepiej oskryptowanego gotowca może postawić średnio rozgarnięty gimnazjalista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BTW to co pokazali w tym najnowszym filmiku pokazałem również w jednym ze swoich filmików, tylko że raz przez sekundę, a nie 100x to samo (chodzenie NPC w instach po odpowiednich waypointach).

 

Na dziś podtrzymuję opinię, którą wyrobiłem sobie o tym projekcie dawno temu - jedyne, co go wyróżnia to pre-nerf content. Na pewno znajdzie się grupa hardcore'owców, którzy będą chcieli się z takim zmierzyć.

 

Ale to dlatego tak jest, że stawiają serwer na mangosie, co widać na filmikach w niektórych momentach ("Welcome to..." itd.), więc fakt - zaczynając od zupełnie najstarszego możliwego emulatora nic dziwnego, że muszą naprawiać takie pierdoły.

 

Zabawne natomiast jest to, że tego swojego starego mangosa nazywają "Generic Private Server", pokazując co naprawili w tymże emulatorze - to troszkę nadużycie, bo lepiej oskryptowanego gotowca może postawić średnio rozgarnięty gimnazjalista.

 

Z tego co słyszałem te gotowce są bardzo mało stabilne i często jedne fixy psują inne rzeczy czego na Mangosie nie ma. Właśnie dlatego najprawdopodobniej wybrali Mangosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiadomo kiedy będzie oficjalny start :). Jednak jest pogłoska o projekcie konkurującym z CoreCraft. Jak tylko będę miał wiarygodne źródła to założę temat tego projektu. Swoją drogą sam pograłbym na takim TBC :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BE - "Removed "Stress-testing tool" off the list as I completed this side-project a few days ago." - Shiro.

 

Shiro zdradził na Ircu, że przez dłuższy ostatni czas nie mieli czasu zajmować się projektem i tylko B&B działał. Teraz razem z NiMem wracają do pracy( z tego co czytałem na tweecie od 3marca) i miejmy nadzieję, że projekt jeszcze w tym roku ujrzy światło dzienne jak już oficjalnie zapowiedzieli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Maja 2014, do końca roku coraz mniej czasu, postęp prac wygląda następująco :

 

Notes:

- When something is done, it's removed from the list. If something more is found, it's added.

- The items with a * in front of them means they're considered big time-consumers.

 

Classes

* Class Bugs 85% - Fixing classes so they work fully & properly (volatile number since estimating amount of bugs is hard).

DPS Testing 20% - Some classes have been verified against retail dps of the time, many still remain

 

Leveling

* Outlands Questing 85% - Quests in Outland.

* Zones 50% - Zone work. Cleaning up the zones in Outland and its inhabitants.

Level 58 Quest line 10%

Other Quests 0% - Class quests, important chains, etc. All those go in here.

 

Mechanics

* Mechanical Bugs 85% - Everything mechanics related; things such as dispel resistance and fear pathing go in here.

 

Security

Logs for GMs 50% - A lot of logging (e.g. loot, money, etc) that is quite essential is missing from mangos default

 

Miscellaneous

Optimizations 0% - The data we'll get from the stress-testing tool will decide how extensive this is.

 

PvP Testing - The purpose of PvP testing is to find out class & mechanic bugs

Testing Arena 50% - We plan on doing some 2v2, 3v3 and 5v5 testing.

Testing Battlegrounds 0% - We're not fully sure how to do this category yet, but hopefully we can figure it out.

 

Aktualnie B&B przy pomocy Shiro fixują bugi PvP, na Ircu można uzyskać konta testowe kiedy potrzebują ludzi, wstawiłbym nawet filmik aby pokazać jak to wygląda ale nie jestem jego właścicielem.

 

CC team zaplanował DEADLINE na koniec 2014r, postęp prac jakiś jest ukończone zostały poprawki w profesjach, przygotowano stressing tool, poprawiane są pojedyncze błędy mechaniki, niedługo zapewne pojawi się zapowiadany na forum filmik przedstawiający PvP ( areny i BG), miejmy nadzieję, że w tym roku się doczekamy.

 

Aktualności obecnie rzadko są opisywane na stronie głównej, jak już Shiro wcześniej zapowiadał, po konkrety należy lukać tutaj - https://twitter.com/breadnb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I co z tego, pewnie jak zawsze wyjdzie to odgrzewany kotlet na ktorym polowa z tych fixow jest oklamana i ingame bedzie calkiem inaczej.. oh skad ja to pamietam.. czyzby na kazdym servie tak bylo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I co z tego, pewnie jak zawsze wyjdzie to odgrzewany kotlet na ktorym polowa z tych fixow jest oklamana i ingame bedzie calkiem inaczej.. oh skad ja to pamietam.. czyzby na kazdym servie tak bylo?

 

Tego nie wiemy na 100% i możemy się tylko domyślać. Ja uważam, że oni chcą stworzyć coś nietypowego, bo w przeciwnym razie już dawno wypuściliby serwer trzepiąc na nim kasę i po roku koniec. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.