Jump to content
Sign in to follow this  
Perkgod

[3.3.5a wotlk] PerkgodWoW Progressive [Start 02.01.2018r]

Recommended Posts

Witam bardzo serdecznie społeczność Darkwizard.pl. Z ogromną przyjemnością pragnę ogłosić jako pierwszy w Polsce przyszłoroczny start nowego, progresywnego serwera World of Warcraft opartego na dodatku Wrath of The Lich King, stojącego na patchu 3.3.5a. Serwer będzie nosił nazwę PerkgodWoW i będzie miał status International. Zanim przedstawię specyfikację serwera kilka słów o całym projekcie. Serwer PerkgodWoW powstaje od około pół roku, nad serwerem pracuje łącznie 26 ludzi w tym 11 developerów. Serwer jak i cała baza danych jest w 100% sponsorowana przez właściciela projektu. Serwer będzie stał w Rosji a językiem głównym na serwerze będzie język angielski, choć oczywiście będą dostępne subkanały językowe dla wszystkich zainteresowanych grą narodowości. Nazywam się Perkgod i będę waszym Community Managerem w zespole PerkgodWoW. Pragnę pokrótce przedstawić serwer i nakreślić Wam drodzy użytkownicy jak będzie wyglądała gra u nas:

Serwer International z możliwością subkanałów językowych

Patch: 3.3.5a

Raty: exp x1 (x2 na komendę) honor x1 gold x1

Emulator: TC2 + autorskie poprawki (nie SunwellCore)

Brak Premium Points-serwer w całości finansowany prywatnie

Żywotność serwera: opłacony do 2024 roku

Możliwość transferów nie wcześniej niż rok po otwarciu serwera

Progresywna gra: Tier7/sezon5 zacznie się równy miesiąc po starcie serwera

W pełni sprawne i działające raidy Blizzlike, beż żadnych ułatwień i utrudnień

Vmapy i MMapy działające na całym świecie

Wszystkie Areny i Battlegroundy

Autorski system łączenia teamów arenowych oparty na sprzęcie i poziomie gry gracza (więcej informacji wkrótce)

Dynamiczny system kolejek na BG (więcej informacji wkrótce)

Transmogrification system dostępny od początku (więcej informacji wkrótce)

 GM Team dla każdej narodowości

Zaimplementowane skiny z dodatku Legion (świat, moby,npc, mounty, woda, rasy, przedmioty itp)

I wiele więcej...

Przewidywany start serwera: 2 stycznia 2018 roku

Start oficjalnego forum: wrzesień 2017 roku

Intro serwera: październik 2017 roku

Pamiętnik developerski (zapis video twórców o początkach pracy nad serwerem i poszczególnych etapach tworzenia): 5 czerwca 2017 roku

 

Dziękuje wszystkim za uwagę, na wszystkie pytania odpowiem w tym temacie. Wyczekujcie dat podanych wyżej.

Z pozdrowieniami CMPl Perkgod

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwer który startuje w tytule powinien zawierać datę startu. Tak jak w przypadku innych tematów do czasu zmian macie 5dni na dodanie niżej wymienionych informacji.

dodatkowo w opisie:
- adres www;
- realmlist;

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje Head Administratorowi za zwrócenie uwagi. Jako, że strona WWW ani realmlist nie są jeszcze gotowe dodam wszystko jak tylko będzie już taka możliwość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego TC2 a nie SunwellCore ? SC ma swoje wady i bugi ale jeśli chodzi o optymalizację jest najlepsze. Stary Sunwell potrafił utrzymać 4k online przy niskim diffie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Cevillus napisał:

Dlaczego TC2 a nie SunwellCore ? SC ma swoje wady i bugi ale jeśli chodzi o optymalizację jest najlepsze. Stary Sunwell potrafił utrzymać 4k online przy niskim diffie.

Witam. Część z naszych developerów pracowała wcześniej nad TC2. Jednym z warunków, dzięki którym udało się zebrać fundusze na serwer i pracę nad nim było opracowanie autorskiego core w oparciu o TC2. Jako, że chłopaki (i dwie dziewczyny) najlepiej czują się w tym środowisku postanowili krok po kroku przepisywać na nowe core sprawdzone rozwiązania z TC2 wprowadzając swoja własne poprawki które mają jak najlepiej oddać grę na serwerach oficjalnych z końca 2008 roku. W dodatku postanowiliśmy, że zaimplementujemy również skiny z Legionu a implementacja ich jest dużo mniej złożona właśnie na TC2. Innymi słowy w Wasze ręce zostanie oddany klient, który posiada nie podstawione tekstury z Legionu ale wbudowane już w silnik gry. Jesteśmy pod koniec alfa testów, wszystkie kontynenty są już przerobione i gotowe, NPC, moby, animacje zaimplementowane. Zostały do zrobienia jeszcze raidy WotLK. Mamy grupę testerów, która na bieżąco wyłapuje bugi i zgłasza je developerom. Co do optymalizacji. Póki co robiliśmy testy obciążeniowe z botami, jesteśmy przekonani że przy 4 tysiącach graczy będziemy mogli zaoferować bezlagową grę. Nie mogę jeszcze za wiele o tym mówić ale planujemy zamknięte beta testy, na około 3 miesiące przed startem i również polskie community będzie mogło brać w nich udział

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak PvP notka wygląda fajnie, to mam wątpliwości co do części PvE - piszesz, że bez żadnych utrudnień, pytanie więc, czym chcecie przyciągnąć graczy? Może się mylę, ale zwiększanie poziomu trudności dość mocno (lolmane) czy skromnie (todwell) jakoś tam działa zachęcająco, jako że większość graczy to ci którzy i tak przeszli już cały kontent. Tak jak naxxramas to trochę takie w/e bo to i z buffem jest łatwe, to ulduar przydałoby się by coś miał, bo to nie jest 3.1, i dobra gildia zrobi 90% ulduaru w jeden tydzień. Ale to tylko luźna myśl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Fafal napisał:

Tak jak PvP notka wygląda fajnie, to mam wątpliwości co do części PvE - piszesz, że bez żadnych utrudnień, pytanie więc, czym chcecie przyciągnąć graczy? Może się mylę, ale zwiększanie poziomu trudności dość mocno (lolmane) czy skromnie (todwell) jakoś tam działa zachęcająco, jako że większość graczy to ci którzy i tak przeszli już cały kontent. Tak jak naxxramas to trochę takie w/e bo to i z buffem jest łatwe, to ulduar przydałoby się by coś miał, bo to nie jest 3.1, i dobra gildia zrobi 90% ulduaru w jeden tydzień. Ale to tylko luźna myśl.

Witaj. Jak słusznie zauważyłeś nie będzie u nas ani boostów raidowych ani ułatwień w żadnej postaci jeśli chodzi o content Wotlk. Oddajemy każdy raid w postaci nienaruszonej, nie ważne czy to będzie Naxxramas czy Icecrown Citadel. Na PerkgodWoWie będą one identyczne jak na serwerach oficjalnych. Poruszyłeś natomiast kwestie, przy której długo się spieraliśmy w zespole i możliwe, że będzie opcja odnośnie Naxxramasu na jego wzmocnienie, swoisty tryb hero ale tylko i wyłącznie jeśli community w przeważającej większości wyrazi ku temu wolę. Tę kwestię będziemy poruszać po starcie oficjalnego forum. Co do Ulduaru, jest to pierwszy raid na WotLK który wymaga dobrego ogaru, będzie on ością w gardle wielu gildii przez dłuższy czas. Oczywiście topowe gildię zrobią go już na 2 ID ale pamiętajmy, że też wielu graczy nie widziało Ulduaru dalej, niż Kolagorn. Chcę też zwrócić uwagę, że przez naprawdę długi czas nawet dobre gildie nie powinny się nudzić ciągłym czyszczeniem danego contentu, bardzo dobrze działają u nas starsze raidy i motywacja by na nie iść będzie jeszcze większa dzięki transmogom oraz dzięki funkcji, o której jest jeszcze za wcześnie by mówić, ponieważ jest w fazie końcowych testów i nie została jeszcze podjęta decyzja o jej implementacji ale mogę uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, że będziemy chcieli zaimplementować system, który podniesie drastycznie poziom trudności raidów z Vanilla i The Burning Crusade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Perkgod napisał:

 dzięki funkcji, o której jest jeszcze za wcześnie by mówić, ponieważ jest w fazie końcowych testów i nie została jeszcze podjęta decyzja o jej implementacji ale mogę uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, że będziemy chcieli zaimplementować system, który podniesie drastycznie poziom trudności raidów z Vanilla i The Burning Crusade.

Trochę mi się to kłóci. Nie została podjęta decyzja o zaimplementowaniu systemu ale będziecie chcieli zaimplementować :) ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Malvado napisał:

Trochę mi się to kłóci. Nie została podjęta decyzja o zaimplementowaniu systemu ale będziecie chcieli zaimplementować :) ?

 

Witaj. Już tłumaczę co mam na myśli. Jak wspomniałem w pierwszym poście jesteśmy ufundowani, nasza praca czy to developerka, CM czy GM nie jest darmowa. Cały zespół za pracę jaką wkłada na rzecz serwera jest normalnie opłacany. Serwer który tworzymy jest wizją jednego człowieka, który włożył wiele środków i zaangażowania w to by znaleźć ludzi, którzy stworzą serwer na dodatku WotLK, na którym on sam chciałby grać. Dlatego też wiele pomysłów, wiele decyzji i wiele mechanik przed wprowadzeniem musiało zostać przedyskutowane z osobą decyzyjną, szefem całego projektu. Dlatego pisząc będziemy chcieli zaimplementować oznacza, że cały zespół wspiera dane przedsięwzięcie łącznie z szefem projektu ale nie została jeszcze podjęta przez niego decyzja o terminie implementacji. Wierzymy jednak, że graczom spodoba się to co robimy tak samo jak podoba się nam z każdą kolejną linijką tekstu jaki zostaje wpisany do programu. Projekt ruszył z końcem września 2016 roku a do premiery mamy jeszcze 9 miesięcy, to naprawdę dużo czasu na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik i praca w takich warunkach, z poczuciem posiadania wielu tygodni w zanadrzu działa bardzo motywująco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to zabrzmi trochę kontrowersyjnie, ale ja bym jednak nie kierował się 'zdaniem społeczności' w każdej kwestii. Prosty przykład - każdy zapytany gracz odpowie, że chciałby dostać 100k gold. ;) A że zniszczy to gospodarkę serwera? No trudno... I podobnie jest z trudnością rajdów; każdy chciałby łatwo, szybko, bez wysiłku i dużo GSa - a że przez to zainteresowanie serwerem opadnie po miesiącu od otwarcia rajdu? No trudno... Wystarczy spojrzeć na inne serwery WotLK z ostatnich lat. ToD wypuścił pierwszy content w blizzardowskiej formie i gracze wykruszyli się po 2 miesiącach, bo nie było co robić. Nowy Sunwell i Warmane postawiły na customowe zmiany trudności i cieszą się zainteresowaniem do dzisiaj. Naxx/OS/EoE to niby tylko nudny pierwszy tier, ale od sposobu jego działania może zależeć cała przyszłość serwera. Nie olewajcie go i nie strzelajcie sobie na starcie w stopy.

 

Szczególnie, że uderzacie w tony 'internaszynol', a tam na pewno bardziej docenią wysoki poziom trudności rajdów. ;) Ja bym myślał raczej w drugą stronę, tzn. rzucania kolejnych wyzwań graczom - może wstęp na heroic dungeony od reputacji Revered, może jakieś TBCkowe attunementy... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Ruski Szewc napisał:

Może to zabrzmi trochę kontrowersyjnie, ale ja bym jednak nie kierował się 'zdaniem społeczności' w każdej kwestii. Prosty przykład - każdy zapytany gracz odpowie, że chciałby dostać 100k gold. ;) A że zniszczy to gospodarkę serwera? No trudno... I podobnie jest z trudnością rajdów; każdy chciałby łatwo, szybko, bez wysiłku i dużo GSa - a że przez to zainteresowanie serwerem opadnie po miesiącu od otwarcia rajdu? No trudno... Wystarczy spojrzeć na inne serwery WotLK z ostatnich lat. ToD wypuścił pierwszy content w blizzardowskiej formie i gracze wykruszyli się po 2 miesiącach, bo nie było co robić. Nowy Sunwell i Warmane postawiły na customowe zmiany trudności i cieszą się zainteresowaniem do dzisiaj. Naxx/OS/EoE to niby tylko nudny pierwszy tier, ale od sposobu jego działania może zależeć cała przyszłość serwera. Nie olewajcie go i nie strzelajcie sobie na starcie w stopy.

 

Szczególnie, że uderzacie w tony 'internaszynol', a tam na pewno bardziej docenią wysoki poziom trudności rajdów. ;) Ja bym myślał raczej w drugą stronę, tzn. rzucania kolejnych wyzwań graczom - może wstęp na heroic dungeony od reputacji Revered, może jakieś TBCkowe attunementy... 

Witaj. Doskonale rozumiem co masz na myśli Ruski Szewcu. Mogę zapewnić w imieniu swoim oraz całego teamu, że wszystkie te zagwozdki zostały przez nas przemyślane już na etapie projektowym i będziecie zadowoleni z jakości oraz poziomu jaki będą reprezentowały sobą wszystkie raidy, nie tylko te z przedziału T 7-T 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Perkgod Tak jak napisałeś, większość wersji "wotlk z nowymi modelami" to mody podmieniające modele niektórych modeli postaci, mobów, mountów itp. Mógłbyś bardziej rozwinąć czym Wasz klient będzie się wyróżniał ? Bo nawet mnie tym zainteresowałeś ;p .

Edit: Założycie Discord dla Waszego projektu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Cevillus napisał:

@Perkgod Tak jak napisałeś, większość wersji "wotlk z nowymi modelami" to mody podmieniające modele niektórych modeli postaci, mobów, mountów itp. Mógłbyś bardziej rozwinąć czym Wasz klient będzie się wyróżniał ? Bo nawet mnie tym zainteresowałeś ;p .

Proszę uprzejmie. Aby to łatwiej wytłumaczyć wezmę za przykład dwa rodzaje klientów: zwykły na patchu 3.3.5a oraz z podmienionymi modelami jak np. klient Wotlk z Warmane. Różnica między nimi polega na tym, że na kliencie z podmienionymi teksturami nie wszystkie tekstury są podmienione a jedynie większość tekstur ras, NPC, mobów i mountów, brakuje też oryginalnej w 100% animacji ruchów z Legionu. W naszym kliencie nie ma podmienionych tekstur, tylko są one na stale wbudowane w silnik gry i nie tyczą się tylko skinów ras, NPC itp ale całego świata, łącznie z detalami tekstur podłoża, nieba, budynków (tak zobaczycie budynki z Orgrimaru za czasów Cataclysm). Oczywiście kształt świata zostaje taki jakim był za czasów panowania Króla Licha nie ataku Deathwinga. Innymi słowy ujrzycie Wotlka z grafiką na miarę Legionu. Nasi developerzy pracowali na tym 3 miesiące a część ich pracy w tym kierunku zobaczycie 5 czerwca gdy opublikuje Pamiętniki Developerskie.

Co do Discorda - pojawi się on wraz ze startem forum i strony WWW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram na globalu i na prywatnych serwerach. Odkąd Blizzard w Legionie zabrał się bardziej za grafikę to miałem takie marzenie: Content, rozwiązania gamplayowe i mechanika klas z Wotlk a grafika z Legionu :) Kibicuję żeby udało się jak najlepiej. Pojawią się takie bajery jak zanimowana woda (nie tylko tekstura ale też animacja fal), ruszająca się trawa przy chodzeniu (dodano w wod), nowe animacje spelli (wyglądają epicko :) ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Cevillus napisał:

Gram na globalu i na prywatnych serwerach. Odkąd Blizzard w Legionie zabrał się bardziej za grafikę to miałem takie marzenie: Content, rozwiązania gamplayowe i mechanika klas z Wotlk a grafika z Legionu :) Kibicuję żeby udało się jak najlepiej. Pojawią się takie bajery jak zanimowana woda (nie tylko tekstura ale też animacja fal), ruszająca się trawa przy chodzeniu (dodano w wod), nowe animacje spelli (wyglądają epicko :) ) ?

Sam byłbym za takim rozwiązaniem. Osobiście sam czekam na większą garść informacji np. jakieś ss z serwera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Winny wam jestem jeszcze wyjaśnienia, dlaczego dziś został zamieszczony post o serwerze gdy nie mamy jeszcze strony WWW ani nie mam czym się pochwalić poza informacjami. Otóż każdy potencjalny kraj z którego liczymy na graczy będzie miał swojego Community Managera już na start, który będzie nawiązywał kontakt ze społecznością. Główny headset ma zostać odpalony właśnie 5 czerwca. Wtedy na najpopularniejszych portalach o serwerach prywatnych na świecie pojawi się info o serwerze wraz z filmem Pamiętniki Developera, pierwszym gameplayem z serwera oraz kilkudziesięcioma screenami. Jest mi wyjątkowo miło, że jako CM Polski dostałem możliwość poinformowania naszej społeczności już dziś, choć formalnie powinienem czekać do 5 czerwca i wybór ten mogłem dokonać samemu. Wierzę natomiast, że możecie mieć sporo pytań a że czekanie zaostrza apetyt jestem do waszej dyspozycji. Oczywiście zrobię co w mojej mocy aby nasza społeczność przodowała i byście byli najlepiej informowani z wszystkich :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra a jak będzie się miała sprawa z transmogami? Nie uważacie że wprowadzenie ich od początku sprawi ze znudza sie na neverending wotlku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Malvado napisał:

No dobra a jak będzie się miała sprawa z transmogami? Nie uważacie że wprowadzenie ich od początku sprawi ze znudza sie na neverending wotlku?

Obmyśliliśmy system, który sprawi że mechanika transmogów będzie tak samo satysfakcjonująca na początku jak i na końcowym contencie. Za wcześnie, żeby mówić o szczegółach ale nasze transmogi oparliśmy na kilku warunkach, mianowicie:

1. Za aktywność PvP (BG, WG, Areny) będziecie zbierali tzw PvP Transmogrification Points.

2. Za aktywność PvE (RDF, World Bossy, Raidy) będziecie zbierali tzw PvE Transmogrification Points.

3. Raz dziennie będzie dostępny daily quest związany z aktywnością PvP bądź PvE za który dostaniecie losowy przydział pkt PvE bądź PvP

4. Raz w tygodniu zaś Weekly quest, bardzo trudny do zrobienia, wymagający nie tylko aktywności PvP, PvE ale i matsów za który dostaniecie sporą ilość punktów i PvE i PvP.

5. Kiedy uzyskacie pewną wartość punktów PvP bądź PvE będziecie mogli u specjalnego vendora kupić za nie Token PvP bądź Token PvE (oczywiście BoA), który ściągnie jednorazowo skórkę z dowolnego przedmiotu i będziecie mogli tą skórkę nanieść na wybrany przez was przedmiot, oczywiście pamiętając że transmoga można dokonać tylko na przedmiotach tej samej kategorii czyli bow na bow, mail na mail itp.

6. Skórka którą ściągniecie zapisuje się w slocie, będziecie mieli dostęp do niej jeśli kiedyś odwidzi wam się dany wygląd i będziecie chcieli powrócić do starego

A i bardzo ważne dla tych, którym nie podoba się system zmiany wyglądu. W grze będzie dostępna opcja wyłączenia widzialności transmogów na innych graczach

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Czy fundator i ekipa developerska to Polacy, czy zespół jest międzynarodowy ?

2. Czy są to ludzie, którzy pracowali już wcześniej nad projektami serwerów wow ?

3. Będzie z góry określony timeline czy będziecie wypuszczać kolejne contenty po konsultacjach z communiy ? 

4.  Wotlkowe miedzynarodowe community okupuje zwłaszcza jeden serwer Warmane, nie licząc serwerów rosyjskich. Jak zamierzacie się reklamować żeby ściągnąć na serwer przyzwoitą liczbę graczy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Cevillus napisał:

1. Czy fundator i ekipa developerska to Polacy, czy zespół jest międzynarodowy ?

2. Czy są to ludzie, którzy pracowali już wcześniej nad projektami serwerów wow ?

3. Będzie z góry określony timeline czy będziecie wypuszczać kolejne contenty po konsultacjach z communiy ? 

4.  Wotlkowe miedzynarodowe community okupuje zwłaszcza jeden serwer Warmane, nie licząc serwerów rosyjskich. Jak zamierzacie się reklamować żeby ściągnąć na serwer przyzwoitą liczbę graczy ?

1. Zespół jest międzynarodowy z przewagą ludzi z Mołdawii i Rosji. Fundator jest Rosjaninem mieszkającym w Polsce.

2. Wielu ludzi z ekipy tworzyło emulator Trinity Core oraz grzebało przy AzerothCore. PerkgodWoW jest ich pierwszym prywatnym serwerem.

3. Timeline jest określony z góry i będziemy się go trzymać. Miesiąc po starcie wystartuje T7 które jako jedyne skończy się po 2 miesiącach od daty startu. Potem przerwa od contentu do contentu wynosić będzie dokładnie 5 miesięcy.

4. Przeprowadzimy kampanię marketingową na bardzo szeroką skalę + nigdzie indziej nie znajdziesz rozwiązań które będą dostępne tylko u nas

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Perkgod napisał:

4. Przeprowadzimy kampanię marketingową na bardzo szeroką skalę + nigdzie indziej nie znajdziesz rozwiązań które będą dostępne tylko u nas

Mógłbyś wymienić te rozwiązania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Malvado Wymienię kilka w których jestem najlepiej zorientowany

1. Wbudowany w emulator system stabilizacji bugów

Polega on na tym, że wymusza na emulatorze pewne obszary w których developer wprowadza poprawki i nie pozwala na zmianę dobrze działających mechanik w obszarze znajdującym się poza tym poprawianym. Dzięki temu raz działająca, poprawiona i przetestowana strefa kodu nie będzie podatna na modyfikację co praktycznie wyeliminuję większość bugów na starcie serwera.

2. Zaimplementowane w silnik gry skiny z dodatku Legion o czym pisałem parę postów wyżej.

3. Dynamiczny system kolejek na BG.

System sprawdza różnicę w zakolejkowanych graczach z Przymierza i Hordy i przypisuje losowo BG pod daną liczbę graczy lub tworzy kilka BG na mniejszą ilość graczy np 10v10 z kolejki już oczekującej. Tak samo jeśli jakaś grupa graczy nie zapisuje się na BG i występuje kolejka Ally 40 vs 4 Horde wtedy mogą ruszyć np 2x WSG na zasadzie Przymierze na Przymierze z osobnym chatem dla teamów oczywiście. Zaznaczam że Crossfaction będzie u nas niedostępny, chyba że populacja byłaby niska

4. System łączenia teamów arenowych Fair Fight, o którym napiszę więcej w późniejszym terminie ale działa on na zasadzie klasyfikacji teamów arenowych nie tylko sprawdzających rat i MMR ale również umiejętności gracza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. głupoty jakich mało.

2. Fajna sprawa ale pewnie w końcu i tak gracze będą musieli ściągnąć patcha od was.

3. Każdy serwer może to wprowadzić.

4. Kolejne głupoty.

 

Ogólnie pisać ładnie każdy może ale póki nic nie pokażesz to gówno to wszystko warte za przeproszeniem.

Pracujecie 2 lata na wotlku, a specjalnie dla porównania otworzę wszystko to co wy w 2tyg tylko bez tych skinów z legionu bo mnie to w ogóle nie interesuje i nigdy w tym nie siedziałem.

 

ps. TC jest dużo do tyłu od sunwellcore.

Serwer opłacony do 2024r? podaj ip.

 

Każdy szanujący się serwer, który chce uderzyć na większą skalę ludzi tworzy najpierw community, a Ty póki co piszesz bajki wyssane palce. Zacznę wierzyć jak zobaczę cokolwiek co zrobiliście ale póki co nawet chatu nie macie, tym bardziej strony, gdzie powinno to być podstawą.

 

Powodzenia w każdym razie otwieranie wotlka w 2018r :)

 

 

edit:

 

serwer wotlk z modelami legion.

2a78536557a4cebb14054112703b2a3f.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, RefugeEliaa napisał:

1. głupoty jakich mało.

2. Fajna sprawa ale pewnie w końcu i tak gracze będą musieli ściągnąć patcha od was.

3. Każdy serwer może to wprowadzić.

4. Kolejne głupoty.

 

Ogólnie pisać ładnie każdy może ale póki nic nie pokażesz to gówno to wszystko warte za przeproszeniem.

Pracujecie 2 lata na wotlku, a specjalnie dla porównania otworzę wszystko to co wy w 2tyg tylko bez tych skinów z legionu bo mnie to w ogóle nie interesuje i nigdy w tym nie siedziałem.

 

ps. TC jest dużo do tyłu od sunwellcore.

Serwer opłacony do 2024r? podaj ip.

 

Każdy szanujący się serwer, który chce uderzyć na większą skalę ludzi tworzy najpierw community, a Ty póki co piszesz bajki wyssane palce. Zacznę wierzyć jak zobaczę cokolwiek co zrobiliście ale póki co nawet chatu nie macie, tym bardziej strony, gdzie powinno to być podstawą.

 

Powodzenia w każdym razie otwieranie wotlka w 2018r :)

 

 

edit:

 

serwer wotlk z modelami legion.

2a78536557a4cebb14054112703b2a3f.jpg

 

Rozumiem, że to co piszę nie poparte dowodami może nie przemawiać dlatego tak jak pisałem wyżej oczekujcie daty 5 czerwca wtedy na własne oczy każdy z Was zobaczy jak to wszystko u nas wygląda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×